Pre každú hviezdu, ktorá dosiahne istý level úspechu, je, zdá sa, už povinnou jazdou prísť aj s vlastnou kozmetickou značkou. Najnovšie sme sa stali svedkami nových línií od Hailey Bieber, Kim Kardashian alebo Ariany Grande, ale zoznam by mohol pokračovať pokojne donekonečna. Človek by si pomyslel, že v tomto bode už nič nové vymyslieť nemôžu a každá z týchto značiek je aj tak na jedno kopyto. Omyl! Trend celebritnej kozmetiky predsa len so sebou nesie istú revolúciu. Presiahol totiž hranice pohlavných stereotypov. Do biznisu s krásou dnes fušujú aj známi muži a ukazujú nám, že starať sa o seba je IN, či ste punker, raper alebo akýkoľvek iný kedysi turbomaskulínny sexidol. Ono, toxická maskulinita sa už dávno nenosí a štýl udáva skôr ochota experimentovať.
The Harry Effect
Ak by sme mali vystihnúť, ako asi vyzerá predstava štýlového muža 21. storočia, stačia dve slová – Harry Styles. Každých pár rokov sa objaví podobný megaidol. Fenomén, ktorý dominuje všetkým priečkam, jeho fanúšikovská základňa sa podobá skôr odovzdanej armáde a reflektuje estetiku celej generácie. Hoci Harry nebol prvým v histórii, kto v mužskej móde prestal rešpektovať mantinely, rozhodne pomáha udávať trendy širším masám. Často ho zastihnete v ženských siluetách, s výraznými doplnkami, flitrami či v priehľadných látkach. Neuznáva nálepky a škatuľkovanie, nemá rád stereotypy ani necíti potrebu rozdeľovať veci na mužské a ženské. V rebríčkoch najsexi mužov planéty sa pravidelne umiestňuje na popredných priečkach, no a v prvom rade – je to absolútna definícia módnej ikony. Lieta z jednej titulky módneho časopisu na druhú, nedávno sa stal ambasádorom značky Gucci a každý outfit, ktorý predvedie na verejnosti, sa stane virálnym. Status módneho guru, ktorý mu jeho experimenty priniesli, značí, ako veľmi generácia Z túži po zmene. Po slobode vytrhnúť sa zo súdiacich pohľadov a kráčať mimo definovanej cestičky pre to-ktoré pohlavie. A kým v móde o tom už pekných pár rokov vieme, dvierka sa otvárajú aj inde. Spevák totiž na jeseň minulého roka uviedol značku s názvom Pleasing. Líniu starostlivosti o pleť a lakov na nechty, ktorá je rovnako pre mužov ako pre ženy alebo pre kohokoľvek. A tak, ako to už pri jeho nápadoch býva, neostal v tom sám.