Vojvodkyňa Kate
Foto: SITA
#Madam EVA

Kate Middleton má telo 20-ročnej mladice! Genetika či fitness teror? Jej trénerka prehovorila

Vojvodkyňa Kate
Foto: SITA
#Madam EVA

Kate Middleton má telo 20-ročnej mladice! Genetika či fitness teror? Jej trénerka prehovorila

18.10. 9:00 Vojvodkyňa Kate vyzerá aj po troch deťoch úžasne! Ako to robí? Je to úplne jednoduché, stačí dodržiavať toto!

Iba zriedka sa podarí vidieť Kate inak ako v šatách, ktoré podľa etikety toho veľa ukázať nemôžu, no všetci dobre vedia, že pod nimi skrýva telo 20-ročnej mladice. Rozprávať by o tom mohli napríklad mamičky zo škôlky, kam chodí malý George, ktoré majú to šťastie občas vidieť Katin pevný zadok v rifliach .

Ako to robí? Neustále predsa tvrdí, že prísnymi diétami ani cvičením sa netrápi. Je vysoko pravdepodobné, že za tajomstvom jej pevnej postavy je pravidelná návšteva poradne anglickej fitnessky Louise Parker. Vďaka jej odporúčaniam dokáže skĺbiť správne stravovanie a dostatok pohybu.

Princíp je jednoduchý - zdravý životný štýl!
Samozrejme úplne bez obmedzení to nefunguje. Alkohol je dovolený iba občas, treba upraviť stravu a veľa sa hýbať. Nie je to však nič, čo by nemohla dokázať každá z nás.

 4 pravidlá Louise Parker, ktoré fungujú!
1. Myslite úspešne

Ktorý sval musíme namáhať, aby sme schudli? Podľa Louisy Parker je to - MOZOG! Treba ho neustále kŕmiť pozitívnymi myšlienkami, takže myšlienky: "Schudnúť? To sa mi ešte nikdy nepodarilo", treba nahradiť: "Tentoraz to dám!". Ideálne bude, ak si svoje ciele zvizualizujete tým, že si ich napíšete - "Chcem schudúť 8 kíl!".

2. Veďte "dobrý" život

Dva piliere, o ktoré sa treba oprieť - rozumný stres manažment a minimálne 7 hodín spánku. Obe tieto veci stimulujú hormóny, ktoré sú zodpovedné za chudnutie. Okrem toho aspoň 20 minút pre seba, kedy nerobíte NIČ! Ideálne bude. ak ich strávite pri prechádzke na čerstvom vzduchu.

Kate Middleton
Kate Middleton
Zdroj: Getty Images

 3. Najedzte sa do krásy

Bez správnej životosprávy to nejde. Jedzte tri jedlá denne a medzitým maximálne 2-krát niečo malé. Napríklad hrsť orechov. Pite veľa vody - žiadne sladené nápoje ako cola alebo sladké džúsy a ráno pred raňajkami si doprajte pohár teplej vody s polovicou vytlačeného citróna. Uprednostňujte stravu bohatú na proteíny, nie sacharidy.

4. Športujte

10 000 krokov denne je základ. Nepotrebujete žiaden tvrdý tréning, stačí štvrť hodinky cvičiť - jogu, cviky na posilnenie brušného svalstva, sedy, posilňovanie svalstva. Čokoľvek, čo môžete robiť aj doma na podložke.

autor:  redakcia
Diskusia  ()

Video

Diskusia
#evahriesnedobra