Jennifer Lopez
Foto: SITA
#Madam EVA

Chcete zadok ako JLo? Dajte si do tela ako ONA! Takto maká päťdesiatnička s telom bohyne

Jennifer Lopez
Foto: SITA
#Madam EVA

Chcete zadok ako JLo? Dajte si do tela ako ONA! Takto maká päťdesiatnička s telom bohyne

5.11. 8:00 Kedysi zapĺňala stránky časopisov pre svoj väčší zadok, dnes udivuje celým svojím zjavom. Jennifer pôsobí akoby zastavila čas. Dokonca vyzerá lepšie ako pred dvadsiatimi rokmi a momentálne je vo svojej životnej forme – ploché bruško, pevné ramená, hladké nohy bez náznaku celulitídy, povestný sexi zadoček a k tomu všetkému hladká žiarivá pleť.

Len ťažko uveriť, že toto telo oslávilo v júli päťdesiatku. Nič však nie je zadarmo. Za dokokonale vyšportovaným telom, ktoré Jenn rada predvádza v minimalistických a sexi odvážnych kreáciach, stojí veľká sebadisciplína, poctivo odmakané tréningy a zdravá strava. „Bez toho to nejde,“ priznáva speváčka a herečka.

„Musíte si nájsť čas na veci, ktoré pracujú vo váš prospech,“ dodáva sexi Latinoameričanka. U Jenn okrem vyváženej stravy a dostatočného spánku (aspoň sedem hodín) zaberá aj správna kombinácia silových a vytrvalostných cvikov. „Na svojej postave tvrdo pracujem. Moje telo je môj kapitál,“ hovorí speváčka.

Preto trénuje štyri až päťkrát týždenne vo fitku. S osobnou trénerkou Tracy Anderson sa zameriavajú na nohy, bruško a ramená. Ich spoločné úsilie je zjavné a výsledok mimoriadne pôsobivý.

3x hot cviky podľa JLo
Tréning s vlastnou váhou je ideálny na budovanie svalov, spevnenie tela a podporu metabolizmu.

Zanožovanie (Donkey Kicks)
Tento cvik patrí medzi najefektívnejšie cviky na sedacie svaly. Navyše bežná verzia cvikov s vlastným telom je častokrát efektívnejšia ako drepy. Klaknite si na kolená, oprite sa o dlane, chrbát zostáva rovný.

Snažte sa zachovať pevný stred tela, nevykrúcajte sa do strán. Jednu nohu ohnite v 90 stupňovom uhle a dvíhajte smerom nahor. Pohyb nohou kontrolujte, nešvihajte ňou – minimalizuje to efektivitu cviku. Cvik zopakujte desaťkrát každou nohou po tri série.

Kettlebell Goblet Squat
Oboma rukami uchopte kettlebell a držte ho pred hrudníkom. Postavte sa rozkročmo na šírku ramien, špičky chodidiel smerujú vpred, napnite brušné svaly, chrbát držte rovný a hlavu vzpriamenú.

S nádychom prejdite do drepu (stehná by mali byť vodorovne s podlahou). Zadržte dych a s výdychom sa postavte. Váhu rozložte na celé chodidlo. Opakujte desaťkrát po štyri série.

Jennifer Lopez
Zdroj: Profimedia

Lifting Leg
Ľahnite si na bok, oprite sa o lakeť. Spodnú honu ohnite do 90 stupňového uhla. Zadok zdvihnite od zeme a dvíhnite vrchnú nohu. Pomaly spúšťajte k zemi. Opakujte každou nohou dvanásťkrát po štyri série.

JLo koncept: Zmes sily a vytrvalosti
Jennifer Lopez rada predvádza svoje pevné sexi telo, ktoré je výsledkom tvrdej práce. Speváčka maká štyri až päťkrát do týždňa. Pod vedením osobných trénerov - Tracy Anderson a Davida Kirscha kombinuje kardio s rýchlym behom.

Okrem toho sa spolieha na stravu bohatú na bielkoviny, ktorá zahŕňa aj proteínové kokteily. Jedlo konzumuje čo najmenej tepelne upravené. Ako zdroj bielkovín si vyberá mliečne výrobky – tvaroh alebo cottage. Mäso si dá maximálne dvakrát do týždňa, aj to iba upravené na pare.

Video

Diskusia
#evahriesnedobra