Archív
Foto: Eva
#Krása

Tretia lekcia: Dôležité maličkosti

Archív
Foto: Eva
#Krása

Tretia lekcia: Dôležité maličkosti

31.5. 2009 12:00 Strava prispieva k chudnutiu 70-timi percentami, šport 25- až 30-timi percentami.

1. Týranie hladom: zakázané! Príjem energie v priebehu dňa by mal byť aj pri diéte relatívne stály. Hladovanie spomaľuje metabolizmus, zastavuje chudnutie a zvyšuje riziko záchvatov vlčieho hladu.

2. Odľahčujúci deň: zbytočný! Ak vás prepadne túžba urýchliť zoštíhľujúci proces džúsovým či melónovým dňom, nepodľahnite jej. Aby vaše telo fi čalo ako hodinky, potrebuje každý deň prijať základné živiny, vitamíny a minerály. Neexistuje potravina, ktorá by mu ich darovala všetky naraz. Jednostranná diéta je náročná aj na psychiku. Keď bude váš jedálniček pestrý a vyhnete sa extrémom, je väčšia pravdepodobnosť, že dostepujete až do cieľa.

3. Rozumné váženie: potrebné! Aby ste dokázali zhodnotiť úspešnosť svojich predsavzatí, mali by ste sa postaviť na váhu dvakrát týždenne. Ak sa napriek dodržiavaniu všetkých pravidiel objaví „stopka“ alebo nebodaj pár gramov priberiete, nepanikárte. Výkyvy sú bežné a ovplyvňuje ich množstvo vody v tele, ktoré závisí od zloženia stravy a hladiny hormónov. Pred menzesom môžete byť dočasne ťažšia aj o kilo až dve.

4. Čaje & spol.: neúčinné! Žiadna vedecká štúdia zatiaľ nepotvrdila jednoznačnú pomoc čaju pri spaľovaní „pneumatík“. Čaje označené ako redukčné zvyčajne tlmia chuť do jedla alebo majú močopudný účinok – odčerpávajú z tela vodu, tuk však zostáva. Na rovnakom princípe funguje aj sauna. Ani lymfodrenáž vraj nemá vplyv na redukciu tukového tkaniva.

5. Profikonzultácia: odporúčaná! V prípade, že si so sebou neviete poradiť, využite pomoc odborníkov, ktorí vám vypracujú redukčný program na mieru a dohliadnu, aby bolo chudnutie účinné a úspešné.

Diskusia  ()

Video

Diskusia
#evahriesnedobra