Ilustračné foto.
Foto: L'Oréal Paris
#Krása

Pýtali sme sa vás na ženskú krásu

Ilustračné foto.
Foto: L'Oréal Paris
#Krása

Pýtali sme sa vás na ženskú krásu

26.3. 0:05 Rozsiahly prieskum na tému ženskej krásy odhalil, ako sa slovenské ženy cítia sebavedomo, kedy si pripadajú krásne a čo ich sebavedomie najviac ovplyvňuje

Značka L'Oréal Paris sa vo svojich kampaniach dlhodobo venuje téme inšpiratívnych žien, bojuje za ich práva a vyzdvihuje to, čo je na ženách nielen krásne, ale aj inšpirujúce.

Pri príležitosti Medzinárodného dňa žien (8. 3.) sme sa rozhodli usporiadať rozsiahly prieskum na tému ženského sebavedomia a vnímanie nás samotných. Oslovili sme takmer 2500 žien na Slovensku, v Českej republike a v Maďarsku a pýtali sa ich na množstvo otázok, ktoré súvisia s vnímaním samej seba.

ČO SI PREDSTAVÍME POD POJMOM ŽENSKÁ KRÁSA?

Pre väčšinu slovenských žien je pojem krása spojený scelkovým vzhľadom, prirodzenosťou a tiež dostatočnou starostlivosťou o samu seba. S pojmom ženská krása si mnohí z nás spájajte tiež vnútornú krásu (ako osobnosť a šarm), dlhé vlasy a používanie kozmetiky.

Jana Kirschner, ktorá je tvárou make-upu True Match, k tomu hovorí:

"Krása je, keď je vnútorný človek spokojný sám so sebou. Keď viete, že nie ste 100percentní, ale to je vaše najväčšie plus. To je pre mňa krásna žena. Dokonalá vo svojej nedokonalosti. "

A kto nám pripadá najkrajší? Najčastejšie zaznelo meno Jennifer Lopez a Jennifer Aniston!

Jana Kirschner
Jana Kirschner
Zdroj: L'Oréal Paris

 

KTO ALEBO ČO NAJVIAC OVPLYVŇUJE NÁŠ DOBRÝ POCIT?

Cítiť sa sama sebou je pre väčšinu z nás spojené s psychickou pohodou: keď nemáme stres, máme čas na svoje koníčky a tiež na dostatočný odpočinok. Prekvapivo sa veľa sloveniek cíti dobre, keď pije veľa vody. Ďalšími dôležitými faktormi sú používanie dekoratívnej kozmetiky, šport a návšteva kaderníka.

A ako to má Jana Kirschner s vlastným dobrý pocitom?

"Cítim sa krásna, keď som šťastná. Keď robím to, čo ma baví. Keď mám okolo svoje deti a svojho muža. Keď napíšem dobrý song, keď sa dobre vyspím :). "

Nech už vám k dobrému pocitu pomáha čokoľvek, nikdy nezabúdajte, že VY ZA TO STOJÍTE!

Ilustračné foto.
Ilustračné foto.
Zdroj: L'Oréal Paris

 

O projekte: Výskum bol realizovaný spoločnosťou Wavemaker pre značku L'Oréal Paris v druhej polovici januára 2020. Zúčastnilo sa ho 815 Slovenských žien vo veku 18-65 rokov, reprezentatívne naprieč SR.

autor:  PR článok

Video

Diskusia

K tomuto článku nie je možné pridávať diskusné príspevky.

#evahriesnedobra