Na Instagrame si si vybudovala slušnú fanúšikovskú základňu. Sleduje ťa vyše 24-tisíc ľudí. Dostávaš ponuky na spolupráce?
Dostávam rôzne ponuky a na tento biznis na sociálnych sieťach si stále len zvykám. Sila reklamy ma ohromuje, uvedomujem si svoju zodpovednosť, voči ľuďom, ktorí mi dôverujú. Je mi proti srsti propagovať to, čomu sama neverím, že má význam, a preto mnohé spolupráce odmietam. Mám ale pár spoluprác, ktorých kvalite a potrebnosti verím. Som proti tomu, aby sme vyhadzovali peniaze za veci, ktoré nepotrebujeme, aj kvôli planéte, a aj kvôli tomu, že potom musíme viac pracovať a viac zarábať, aby sme si ich mohli dovoliť, a menej trávime čas žitím. Jasné, že si treba aj dopriať a urobiť si radosť, ale niekedy mám pocit, že sú z nás zberači vecí, a len ich bezhlavo zhromažďujeme, aby sme naplnili priestor okolo nás, ktorý kradne pozornosť priestoru vnútri v nás. Ľudia sledujú čo je in, čo si majú ešte kúpiť, aby boli krajší zdravší obľúbenejší a šťastnejší, ale sústavné nakupovanie podľa mňa nie je spôsob ako to dosiahnuť. Tiež s tým mám problém, keď mám obrazne sto nohavíc, a ráno si nemám čo obliecť, a som z toho nervózna. Prečo si nemôžem jednoducho obliecť tie, čo prvé chytím? Lebo sa mi nehodia? Prečo si to myslím? Všetko je v hlave a mali by sme si dávať pozor, čo si tam vpúšťame, čo sledujeme, lebo stokrát opakovaná lož sa stáva pravdou, tak nech neskončíme ako otroci reklamy.