Hoci dnes dominuje streetstylovým outfitom a spája sa vám s luxusom a nadčasovosťou, model kabelky Louis Vuitton Alma k svojmu zaujímavému dizajnu prišiel z oveľa prozaickejších dôvodov. Koncom devätnásteho storočia, keď bola značka zameraná najmä na výrobu batožiny, spĺňala mimoriadne praktický účel - vďaka rozdeleniu na dve polovice oddeľovala špinavé prádlo cestujúcich od čistého. To, samozrejme, dlhé cesty parníkmi, kedy sa špinavá kôpka hromadila, podstatne uľahčilo a tak získala na popularite. Vraví sa, že to bola samotná Coco Chanel, ktorá si vyžiadala premenu obľúbeného pôvodného batožinového dizajnu na niečo, čo by mohla nosiť každý deň stále so sebou. Tak sa zrodil kompaktný model Squire, na ktorý neskôr nadviazala podoba Almy, ako ju poznáme dnes. Tá na trh prišla v roku 1992 a odvtedy sa stala celebritnou stálicou s nespočetným množstvom nových farebných a materiálových variácií. Nabažiť sa jej nevie napríklad ani Rihanna či Kendall Jenner - a teraz môže byť aj vaša.
Vydražte si ju v našom Eva Charity Bazaare a prispejete tak aj na dobrú vec!